Nedávno jsem si dělala osobní průzkum o blogování, kde jsem se snažila zjistit váš názor. Tento dotazník vyplnila různá škála lidí (od patnáctiletých studentů až po čtyřicetileté podnikatele), což mě překvapilo a zároveň potěšilo. Jak jsem zjistila, tak jsem se pustila do práce na plný úvazek. Proč na “plný úvazek”, ptáte se? Je to jednoduché. Když jsem si vymezila svoji cílovou skupinu, zjistila jsem, že se budu muset víc než snažit, víc než sdílet své myšlenky jako většina z vás na sociálních sítí, ale dát tomu něco víc. Co je to “něco víc”? Je to můj čas, má práce, mé myšlení nad svou prací, abych vás zaujala, abyste se vraceli, abyste měli důvod proč mi vrátit můj čas, který jsem strávila nad tím, jak každý z vás přemýšlí. Věřte mi, že poznat svou cílovou skupinu není tak lehké, jak se zdá. Měla jsem jasnou představu, kterou jste mi do pár hodin jasně vyvrátili.
Děkuji! Proč děkuji? Protože jsem amatér, který se učí nové věci, který rád poznává své okolí, rád čte zajímavosti, rád se učí to, co ho zajímá. Nikdo není neomylný, a já tu jsem s předpokladem, že jednoho dne si vás opravdu najdu, najdu vaše myšlenky a poznám, kdo jste vy!